Rangi Shinigami :
- Uczeń akademii
Dusza ucząca się technik shinigami . Można nim zostać przez zapisanie się do akademii . Nosi biało-czerwone (kobieta) lub biało-niebieskie (mężczyzna) kimono .
WYMAGANIA :
Kidou: ---
Reiatsu: 5.000 – 50.000
- Shinigami
Pełnoprawny bóg śmierci , który zdał wszystkie egzaminy i przeszedł szkolenie pomyślnie . Taka osoba może poznać imię swojego Zabójcy , czasem zdarza się to jeszcze za czasów przebywania w Akademii . Nosi czarne kimono , bez jakichkolwiek dodatków .
WYMAGANIA :
Kidou: do 10 poziomu
Reiatsu: 51.000 – 150.000
- Oficer(seki)
Shinigami zajmujący miejsce w określonej dywizji na jednym z 18 miejsc (od 3 do 20) , przyznawane przez kapitana owej decyzji . Taka osoba zna imię swojego zanpakutou i zna większość zaklęć kidou .
WYMAGANIA :
Kidou: do 40 poziomu
Reiatsu: 151.000 – 250.000
- Porucznik(fukutaicho)
Najsilniejszy , zaraz po kapitanie członek dywizji . Wybrany przez kapitana lub przez radę shinigami co bardzo rzadko się zdarza (rada składa się z sotaicho i dwóch wybranych przez niego kapitanów) . Może opanować ban-kai . na ramieniu ma opaskę porucznika .
WYMAGANIA :
Kidou: do 70 poziomu
Reiatsu: 251.000 – 350.000
- Kapitan(taicho)
Dowódca danej dywizji . Można nim się stać poprzez otrzymania nominacji , przejścia testu przed Radą lub pokonanie poprzedniego kapitana na oczach stu jego dywizjonistów . Nosi charakterystyczną białą narzutę , zw . haori . Na jej plecach widnieje numer dywizji .
WYMAGANIA :
Kidou: do 99 poziomu
Reiatsu: 351.000 – 450.000
- Kapitan Głównodowodzący(sotaicho)
Kapitan dowodzący wszystkimi w Seireitei . Najsilniejsza i najważniejsza osobistość w całym Soul Society . (wybierana jest przez adminów i moderatorów , oczywiście po zgłoszeniu kandydatury na to właśnie stanowisko) . Gdy Sotaicho stanie się Vizard , automatycznie traci to stanowisko .
WYMAGANIA :
Kidou: do 99 poziomu
Reiatsu: < 450.000
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rangi pustych
[center]
Hollow
Tradycyjny pożeracz dusz . Ma dziurę w piersi , białą maskę na twarzy . Charakteryzuje je odmienność mocy . Interesuje ich zaspokojenie głodu i zwiększenie mocy .
WYMAGANIA :
Reiatsu: 5.000 - 50.000
Stary Hollow
O wiele potężniejszy niż jego poprzednik . Przeważnie wygadany , posiada bardziej rozmaity wachlarz mocy , wywołany przez pożarcie wielu dusz nasyconych energią duchową .
WYMAGANIA :
Reiatsu: 51.000 – 150.000
Gillian
Właśnie on początkuje rodzaj menosów . Jest najsłabszy z nich . Powstaje , gdy pożera się nawzajem stu pustych i ten jeden pożre 99 innych . Jeśli pusty jest dostatecznie silny duchowo , potrafi stworzyć odmienną maskę i może posiadać świadomość , w przeciwieństwie do innych gillianów . Jest największy , najgłupszy , najszybciej się regeneruje(oczywiście tutaj w grze każdy gillian - gracz będzie posiadał świadomość i nie będzie trzeba pożreć aż 99 pustych , wystarczy , że dostosuje się do wymagań i osoba prowadząca fabułę pozwoli na metamorfozę)
WYMAGANIA :
Reiatsu: 151.000 - 250.000
Adjuchas
Kolejna faza przemiany menosa . Jest mniejszy od Gillianów , jest bardziej inteligentny i wyglądem przypomina postać człekokształtną . Gillian staje się nim , gdy pożre odpowiednią ilość menosów . Rzadko kiedy posiada swój unikatowy kształt (na przykład pantera - Grimmjow Jaggerjack) . Posiada też unikatowe moce , tak jak hollow , gillian nie posiada tych mocy , posiada tylko cero i szybką regenerację . Moce te są silniejsze , ulepszone i może być ich więcej .
WYMAGANIA :
Reiatsu: 251.000 - 350.000
Vasto Lorde
Jest to ostatnia i najsilniejsza forma pustego , rzadko kto osiąga tę formę , przeważnie są nimi ci , którzy wiedzą od urodzenia , że żyją po to , by tylko być Vasto . Z wyglądu przypominają człowieka . Są najinteligentniejsi spośród pustych , umiejętności regeneracji znacznie się przez to zmniejszają (to samo jest u Adjuchasów) . Posiada wachlarz potężnych umiejętności , które mogą zniszczyć przeciwnika .
WYMAGANIA :
Reiatsu: 351.000 - 450.000
Król/Królowa Hueco Mundo
Najsilniejszy wśród pustych . To od tej istoty zależy system panujący w tym mrocznym miejscu . (wybierany/a jest przez adminów i moderatorów , oczywiście po zgłoszeniu kandydatury na to właśnie stanowisko) . Gdy król Hueco Mundo stanie się Arrancarem , automatycznie traci to stanowisko
WYMAGANIA :
Reiatsu : < 450.000
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rangi Quincy :
Uczeń Quincy
Początkujący Quincy. Uczy się od swojego mistrza podstaw. Potrafi przywołać łuk . Jest w stanie wypuszczać zwykle strzały z duchowych cząsteczek.
WYMAGANIA :
Reiatsu: 5.000 - 50.000
Quincy
Przeszedł szkolenie i jest pełnoprawnym Quincym , który może unicestwiać Pustych . Jest bardziej sprawny od uczniaków , przyzwyczaił się do walki . Może korzystać z odmiennych właściwości swojego łuku .
WYMAGANIA :
Reiatsu : 51.000 – 150.000
Zaawansowany Quincy
Poprzez swoje doświadczenie w walce z pustymi i jego treningiem daje sobie radę z poważnymi przeciwnikami poziomu Gilliana . Jest w stanie oswoić się z Rękawicą Sanrei i zmaterializować łuk , lecz jest to rzadkość . Wraz z materializacją łuku wiąże się odkrycie nowych umiejętności łuku .
WYMAGANIA :
Reiatsu : 151.000 – 250.000
Wojownik Quincy
Jego wyszkolenie , doświadczenie i umiejętności są na takim poziome , że jest gotowy ruszać na jakąkolwiek wojnę . Jego łuk jest zmaterializowany , posiadają Rękawice Sanrei , które zwiększają ich umiejętności .
WYMAGANIA :
Reiatsu: 251.000 - 350.000
Nauczyciel Quincy
Poprzez jego wojskowe doświadczenie i staż służby , może chwilę odsapnąć i uczyć nowych Quincych walki . Potrafi wykonać uwolnienie łuku II poziomu (to znaczy łuk jest materializowany , lecz posiada duchowe dodatki , co otwiera na nowe umiejętności łuku , to tak jakby współczesny łuk Uryuu był częściowo zmaterializowany .)
WYMAGANIA :
Reiatsu : 351.000 – 450.000
Mistrz Quincy
Jest to najwyższa ranga Quincy. Ma opanowane wszystkie tajniki Quincy. Może nim zostać poprzez wybór przez innych Quincych . (wybierany/a jest przez adminów i moderatorów , oczywiście po zgłoszeniu kandydatury na to właśnie stanowisko)
WYMAGANIA :
Reiatsu: < 450.000
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rangi Arrancarów
Espada : do tej grupy należą tylko najpotężniejsi istniejący Arrancarzy. Każdy Espada jest wybierany poprzez jego umiejętności walki i otrzymuje numer od 0 do 9. Zero Espada jest najsilniejszy, a z numerem 9 najsłabszy z całej Espady. Aby zostaćespadą 0-2 trzeba mieć opanowane Sekundę Etapę , jeśli chodzi od 3-9 muszą opanować ressurection do takiego poziomu , by można było z niego korzystać przez nieograniczony okras czasu . spada od 3-6 może opanować Sekundę , jednak jest to rzadkość .
WYMAGANIA :
Uwolnienie Ressurection na maksymalnym poziomie (używanie ress bez ograniczeń)
Dla 0-2 – Segunda Etapa , 3-6 może opanować
Fracción: są to wybrani Numeros, którzy służą danemu Espadzie. Aby nim zostać , trzeba utrzymać Ressurection przez co najmniej 7 postów
WYMAGANIA :
Utrzymanie ress przez min. 7 postów
Números : są to specjaliści od walki. Posiadaja dwuczęściowe numery od 11 do 99, przy czym numer 11 jest najstarszy a numer 99 najmłodszy. W grze nie będziemy oznaczać Numerom numerami , ilość miejsc nieograniczona .
WYMAGANIA :
Utrzymianie ress przez min. 5 postów
Exequias : są to Arrancarzy, którzy wchodzą w skład oddziału specjalnego. Zajmują się rebeliami, zabiciem pokonanych i zajmowaniem się intruzami w Hueco Mundo. W grze będą traktowani jako prawie najsłabsza ranga Arrancarów
WYMAGANIA :
Utrzymanie ress przez min. 3 posty
Arrancar : jest to świeża , któremu udało się zapieczętować swoje moce w mieczu . Potrafi użyć swojego ress na moment . Nie jest przydzielany do żadnej z grup Arrancarów .
WYMAGANIA :
Zapieczętowanie mocy do miecza , co wiąże się z uwolnieniem go na 1 post
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rangi Vizardów
Matsuku : Najsilniejsza dziesiątka Vizardów . Numerowani od 1 do 10 . Aby zaliczyć się do pierwszej trójki , trzeba umieć uwolnić drugi poziom maski . Od 4 – 7 mogą opanować drugi poziom maski , lecz to jest rzadkość .
WYMAGANIA :
Utrzymanie maski na nieograniczoną ilość czasu
Dla 1-3 wymagany II poziom maski
Dla 4-7 możliwość opanowania II poziomu
Shōsū : Spełniają funkcję Fraccion u Arrancarów . Musi umieć utrzymać maskę przez min . 7 postów
WYMAGANIA :
Utrzymanie maski przez min . 7 postów
Kazu : Cos jak Numerom u Arrancarów . Musi umieć utrzymać maskę przez min . 5 postów
WYMAGANIA :
Utrzymanie maski przez min . 5 postów
Sōshiki : tak jak Exequias u arrancarów .
WYMAGANIA :
Utrzymanie maski przez min . 3 posty
Vizard – Świeża , który niedawno opanował pustego w sobie . Potrafi utrzymać maskę przez 1 post .
Wymagania :
Opanowanie hollowa w sobie , co wiąże się z utrzymaniem maski przez min . 1 post
Obrazki rang by Arami . Zakaz kopiowania bez zgody Autora !!!
Offline
Jak tak, to dla mnie cool ;D
Ostatnio edytowany przez Kenshou Rekahei (2011-02-13 17:20:11)
Offline
Wolałem dać stary , bo na początku decydujemy o wielkości hollowa i inni mogliby nie chcieć tego zmieniać . Niektórzy chcą być na początku mali , by byli szybsi , zwinniejsi itd . A niektórzy chcieliby być duzi . I teraz ranga ogromny hollow . Zmiana wielkości ciała , Dla tych małych zmiana prędkości ciała , ciężkość przeszkadzająca w walce , natomiast Ci duzi - obszerność świata na pół planety (oczywiście to przykłady) . Oczywiście wygląd ciała po przejściu na rangę stary hollow może się zmienić , na życzenie gracza , lecz niektórzy może nie będą chcieli tego zrobić ; )
Offline